lørdag den 28. april 2012

Sikke en dag!

... Og ja, en rigtig god en af slagsen.

Jeg havde været meget nervøs, da det var første gang manden skulle på natarbejde efter Marvin blev født. Derfor var det også første gang jeg skulle have Marvin selv en hel nat.
Der var dog ingen grund til nervøsitet for natten gik bare SÅ godt - det var kun mor her der ikke kunne falde i søvn (typisk).

Jeg vågnede op til dette synet af en flot buket blomster... Og rundstykker :) Yay! Tak søde mand :)

Derefter har dagen stået på Babymesse 2012 sammen med min gode veninde Miriam og hendes skønne søn Noah. Han er bare en charmetrold. Bedøm selv...

Jeg fik brug en masse penge (nok også lidt for mange...).
Vi kom da messen åbnede kl. 10.00 og vi gik da de lukkede kl. 17.00 - så vi udnyttede det fuldt ud.
Udbyttet blev også godt!
- 10 pakker libero changing mats
- Lamaze mariehøne rangle
- Badestol til Flexi Bath
- Badedyr
- Happy Lights lyskæde
- 3 skåle med sugekopper under bunden
- 2 sæt med gaffel og ske
- Sebra barnevognskæde
- Sebra legebold med bjælde inden i
- 2 ringe (så jeg kan sy en slyngevugge)
- Multirangle
- 3 pakker MAM sutter
- Lilliputiens foldebog til egne fotografier
- 8 Pippi bodyer i str 56

.... plus en gratisgøjl som jeg ikke helt har et overblik over ;)

Godt barnevognen var med!!! Og ja, Marvin var dernede et sted ;)

Dagen sluttede med et pitstop på Baresso hvor Marvin lige skulle spise sin medbragte madpakke inden turen gik hjem...

... Nu er Marvin godt træt og hænger ved far.

Håber i andre har en skøn weekend også!







Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Som et solstref på en regnvejrsdag kiggede du forbi...
Læg gerne en kommentar, så bliver jeg så glad :)