mandag den 9. juni 2014

Hver dag er fars dag! (Og mors dag)


Herhjemme er fars dag og mors dag ikke noget vi gør os sådan rigtig i. Vi nyder at forkæle hinanden med en lille gave engang imellem, men ærligt, de betyder bare mere når man mindst venter dem.


Da jeg efter en lang og rigtig træls dag kom hjem og fandt denne kurv på trappen, ja så skulle farmand da have en fars dags gave. Hvad der passer endnu mere perfekt er, at Jonas lige præcis er sådan en der elsker at smage forskellige specialøl istedet for en varm Slots (og det samme er jeg).
Marvin havde i forvejen tegnet en fin tegning til sin far. Den forestiller "Gravko, traktor, kran, Lynet McQueen, Dusty og farfar" - citat Marvin, 2 år og 2 måneder. Tegningen kom med i kurven og vupti så var vi klar til at overraske farmand. Som skrevet før er fars dag ikke noget vi går voldsomt meget op i, derfor gjorde det heller ikke noget at Marvin ikke var hjemme på fars dag. Han var nemlig på overnatning (ja faktisk 2 overnatninger, for aller første gang - uhhh) hos sin farfar. Derfor fik farmand kurven et par dage "forsinket" - men han blev ikke mindre glad af den grund.

Øllene i kurven er disse 3 - alle sammen fra Husbryggeriet Jacobsen
Fra venstre:

Nu glæder jeg mig til en aften, eller to, eller tre - hvor Marvin sover tidligt så moren og faren kan sidde og nyde hinandens selvskab med (forhåbentlig) en god øl - de er hvert fald store nok til at dele, hehe.

Går i meget op i fars dag og mors dag hjemme ved jer?


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Som et solstref på en regnvejrsdag kiggede du forbi...
Læg gerne en kommentar, så bliver jeg så glad :)