fredag den 25. juli 2014

Barnevognspude med hank

Hele denne uge har jeg tilbragt formiddagen/middagen i kreakælderen. Jeg har fået sat gang i lidt projekter som jeg glæder mig til at vise frem.

I dag blev det til denne skønne barnevognspude


Jeg har sat et strygestofsprint på bagsiden med "JeansJeans". Mærket er lavet af KreaByLullu, som laver strygestofsprint efter ønske. 

Det var dejlig nemt at sætte på. 
Man ligger det direkte på stoffet, lægger et klæde over og stryger derefter med strygejernet (Det skal stå på middel varme dvs 2 prikker) i 30 sekunder. 
Derefter tjekkede jeg om det sad fast ved at løfte bagsiden. Mit sad ikke helt fast så gav det lige 15 sekunder mere. Efter det er afkølet kan man pille bagsiden af og så sidder strygestoffet fast. 
Derefter var det bare at vende stoffet om, så strygestoffet kunne blive strøget lidt på bagsiden. Det er færdigt når man kan se stofstrukturen gennem strygestoffet. Husk at holde øje!

Jeg synes der skulle hank på barnevognspuden. Man har jo altid meget at slæbe på med en baby - så hvorfor ikke gøre det lidt nemmere?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Som et solstref på en regnvejrsdag kiggede du forbi...
Læg gerne en kommentar, så bliver jeg så glad :)