lørdag den 5. november 2011

Tullebukser til min supermand

Så fik jeg kastet mig ud i at sy bukser til supermanden.
Jeg har lidt forskellige rester stof tilbage efter sengetøj + sengerand, så tænkte at tullebukser var det perfekte at bruge stoffet til.

Det er første gang jeg har syet bukser, så jeg startede lige i den lokale stofbutik for at få fat i et mønster. Derefter var det hjem og tegne over på bagepapir, klippe ud, sætte fast på stoffet og klippe igen.
Jeg havde en lille kamp med fake-gylpen og bukseben der lige pludselig ikke var lige lange - men det blev de! (Hurra for sakse og hidsigt temperament ;) )

Her er resultatet:

Ribkanten foroven er lavet så den både kan bruges i sin fulde længde eller foldes ned...
Jeg glæder mig til at se supermanden i dem når han kommer til verden.

... Glæder mig i det hele taget bare til at han kommer til verden!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Som et solstref på en regnvejrsdag kiggede du forbi...
Læg gerne en kommentar, så bliver jeg så glad :)