lørdag den 1. december 2012

Dagens kreaprojekt


Dagens kreaprojekt blev en savlesmæk i jule-edition.
Opskriften kan findes HER

Jeg synes opskriften på smækken størrelsesmæssigt er lidt til den lille side, ved næste smæk vil jeg tilføje omkring 3 cm sømrum hele vejen rundt og der hvor der i opskriften står fold.
Men prøv jer frem :)
Hvad synes i?

Derudover var det med datoen "1. december" tid til den første pakke i pakkekalenderen. Jeg er ikke blevet færdig med Marvins julemandspakkekalender (Læs: Er ikke gået igang, host host), så pakkerne er placeret i en julesæk, det bliver nok også ganske hyggeligt :)

Dagens pakke var disse to suttesnore jeg selv har kreeret til Marvin:

Så er vi klar til lidt julestemning herhjemme...

Pssst! Nu vi snakker om gaver er resten altså ikke hjemmelavet ;)


Og til sidst et lille hej fra dagens babynisse der spiste både indpakningen på dagens gave og halvanden skive bondebrød til frokost....



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Som et solstref på en regnvejrsdag kiggede du forbi...
Læg gerne en kommentar, så bliver jeg så glad :)