fredag den 21. december 2012

God for(h)jul :)

Vi er dragtet til det kolde Jylland for at være sammen med min del af familien inden jul, nu vi desværre ikke skal hold juleaften sammen.

Igår aftes blev det hygget med lækker flæskesteg og alt hvad der hører til. Min far havde lavet skønt mad!
Min mor havde lavet en lækker brownie med vaniljeis til. Mums. Det var meningen der skulle være en mandel i brownien, men den har vi stadig ikke fundet - så vi raflede om mandelgaven. Et styks lokumsbog og en pakke marcipanbrød :) jeg vandt, eller det kom jeg hvert fald til ;)
Til Marvin havde min mor købt en kasse med træklodser - den vækker stor glæde.

Marvin fik sine julegaver fra sin mormor og morfar (min mor og hendes mand); En Sebra madkasse og en fin sparegris med indgraveret navn. (Billede kommer senere).
Af sin bedstefar (min far) fik Marvin den dansede hund fra Fisher Price.
Den er frygtelig mekanisk at høre på, men men Marvin er glad for den.

Håber i alle får nydt dagene op til jul...

Jeg har helt glemt at fortælle om den flotte præmie jeg har vundet til Marvin, men den fortjener sit helt eget indlæg, så det kommer senere ;)

Status på romberne er stilstand, jeg mangler garn...





Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Som et solstref på en regnvejrsdag kiggede du forbi...
Læg gerne en kommentar, så bliver jeg så glad :)