tirsdag den 9. juli 2013

Sommerferie 2013 #1

SSå er vores sommerferie skudt igang. Vi skal dog ikke rejse udenlandsk (medmindre Jylland tæller, haha).
Marvin og jeg er taget til Jylland sammen. Manden har rigtig meget natarbejde lige nu, så ham har vi ladet blive hjemme ;)

Vi ankom igår tidlig eftermiddag. Vi fik et lift af min bedste veninde. Turen fra København til Jylland gik for første gang i bil. Jeg var lidt bekymret for Marvin og hans begejstring - han er jo ikke vandt til at køre i bil OVERHOVEDET. Faktisk kører han kun i bil når vi er på besøg hos min familie i Jylland. 
Han klarede det til Ug og lidt mere :) En dygtig lille dreng der bare sad og "sang" "giraffen gumle" hele vejen. 

Nu skal vi nyde Jylland. Krea-tingene er sat (lidt) på pause, og som "alenemor" er der heller ikke så meget krea-tid alligevel. 


Der er hygget med badebassin, græs under tæerne, mini-zoo tur og hygge med mormor, morfar og bedstefar. 


 



Det bliver en god ferie <3


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Som et solstref på en regnvejrsdag kiggede du forbi...
Læg gerne en kommentar, så bliver jeg så glad :)