lørdag den 29. juni 2013

Give away - SOVEAND

I forbindelse med alt det her "Google reader lukker og slukker" tænkte jeg om der ikke skal kastes lidt lys over land?

Jeg sætter en retro soveand på spil. Jeg kan ikke garanterer dig at den bliver magen til den som jeg har lavet på billedet (da jeg ikke er helt sikker på der er nok stof) meeeen jeg kan garantere dig, at den bliver i retro stof og at den dælme er sød!
Vinderen får et par valgmuligheder af stof at vælge imellem - det finder vi ud af til den tid. 

Hvad er finten så? Jo, jeg vil gerne have alle mine læsere over at følge mig på Bloglovin. Det er mega nemt og så er du altid up to date. Det er jo meget praktisk, fx når jeg skal afsløre hvem vinderen er ;)

Sådan deltager du:

1 lod:
Kommentar herunder + følge bloggen via Bloglovin. 

3 lodder:
Kommentar herunder + følge bloggen via Bloglovin og sætte billedet i din sidebar med link tilbage her til bloggen.

Der er 1 extra lod hvis du hopper på Instagram (du finder mig som "jeansjeans") og følger med der også :)

Skriv i kommentaren hvor mange lodder du er med på...

Vinderen trækkes 31. juli  
...Har jeg ikke hørt fra vinderen inden 7 dage, så trækker jeg altså en ny vinder ;) Jeg sender kun til danske adresser...

22 kommentarer:

  1. Jeg er allerede med via bloglovin og instagram selvfølgelig. Jeg sidder i Sverige til mandag men vil rigtig gerne lægge dit billede op på min blog på mandag når jeg er hjemme igen.

    SvarSlet
  2. Følger dig altid :-D
    Er nu på bloglovin og fulgte dig allerede på instagram. Altid en fornøjelse.

    SvarSlet
  3. Jeg er med på 1 lod, har du forresten set mine lækre give aways.

    SvarSlet
  4. 1 lod til mig :)

    Den er godt nok fin

    SvarSlet
  5. 1 lod til mig... selvfølgelig vil jeg følge på Bloglovin' så jeg ved, hvor jeg kan finde din skønne blog

    SvarSlet
  6. Dejlige and<3 Hapser lige 2 lodder her!

    SvarSlet
  7. Min søn sover så dårligt for tiden, så måske sådan en fin soveand kan hjælpe ham. Jeg deltager med 2 lodder, følger via Bloglovin og Instagram :)

    SvarSlet
  8. Har fulgt dig længe via BlogLovin :-)
    Så det fortsætter jeg da bare med :-)
    Ville gerne følge dig via instagram -MEN kan ikke finde dig :-)
    Hvis du skriver hvad du hedder - helt præcist så deltager jeg med 2 lodder :-)

    lih1966@live.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg har rettet teksten til nu, tak :) Du kan finde mig som "jeansjeans" på Instagram :)

      Slet
  9. deltager med 1 lod
    marianne.lykke@gmail.com

    SvarSlet
  10. Deltager med 1 lod til at starte med. Har lige lavet en profil (eller hvad det hedder) på bloglovin og klikket på "follow jeans finurligheder". Er det nok? Og rigtigt? Men jeg fulgte dig nu alligevel. Ville æææælske at modtage en soveand fra dig :-) Det var jo dig der inspirerede mig til at begynde at sy soveænder selv ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hov, skal man skrive email? e.dalhoff@gmail.com

      Slet
    2. Det behøver man ikke ;) Vinderen skal selv kontakte mig inden for 7 dage efter han/hun er udtrukket :)

      Slet
  11. Jeg deltager med 4 lodder og følger både på BlogLovin og Instagram.

    SvarSlet
  12. 2 lodder :) Håber min kommentar virker nu! Træls jeg ikke kan kommentere fra ipad...

    SvarSlet
  13. Åhhh hvor er den fin tror jeg har 2 lodder men er ikke sikker :)

    SvarSlet
  14. Lili vil også gerne sove med sådan en fætter (hvis hun vil sove). Vi har to lodder, et fra bloglovin og et fra IG:)

    SvarSlet
  15. Jeg deltager med 1 lod :-)

    SvarSlet
  16. Jeg eeeeeeelsker de soveænder, så smider fluks 1 lod ind og håber jeg er heldig ;)

    SvarSlet
  17. Also I would like sign up for this super candy.
    3 lodder
    hugs
    Gerda

    SvarSlet

Som et solstref på en regnvejrsdag kiggede du forbi...
Læg gerne en kommentar, så bliver jeg så glad :)