torsdag den 7. november 2013

Kom og kig, kom og kig...!

Det bliver super fedt!
Jeg er gået sammen med 3 andre skønne tøser. Nemlig: Maria (Slinkys Skaberier), Henriette (Dottie) og Anne-Sofie (Fingernem) om at have en stor stand på Roskilde Julemarked! Det bliver ikke mindre end AWESOME!

Det foregår på Musicon i Roskilde den 30. november og 1. december fra kl. 10.00-17.00 begge dage. Vi vil blive super glad hvis lige præcis DU kigger forbi - og giv dig endelig til kende, selvom vi bare er nogle skøre tøser fra blogland.

Vi syr på livet løs og finder på hyggelige og ikke mindst unikke ting der skal med på markedet. Og hvorfor gør vi det så? Fordi vi kan! Og fordi vi alle nyder de kreative sysler og elsker at udtrykke os gennem kreativitet.

Jeg har allerede flashet lidt af mit udvalg her - der er en god blanding af Mumi rangler, cowboydukkepuder, babysengetøj, junior sengetøj og ikke mindst JeansJeans puder.

Idag har jeg leget lidt med tryk og tror helt sikkert det er noget jeg skal arbejde videre med:



(Og ja, jeg ved godt jeg har glemt at trykke den ene hånd - men dette var bare en prøve).

Hvis nogle af jer er på Instagram kan i følge vores små sneakpeeks med hashtagget #fsdjjulemarked (Pssst har du svært ved at huske bogstaverækkefølgen? For Søren Det' Jul Julemarked ;) Eller bare for bogstavet i hver af vores blogge. You decide...)


Husk:
Creativity is intelligence having fun 

3 kommentarer:

  1. Det er SÅ fedt det tryk! Jeg stemmer for en med smølfer også :D
    Haha fed detalje med vores tag! Det har jeg ikke lige tænkt over :D

    SvarSlet
  2. Ej, det bliver bare så fedt for jer. Jeg vil virkelig prøve at komme og sige Hej :-)

    SvarSlet
  3. Hvor er det bare smart!
    Den er super flot :o)
    Hvordan fungere det der tryk noget? - kunne være meget sjovt selv at prøve at lave det en dag nemlig :-)
    Kh Sabrina

    SvarSlet

Som et solstref på en regnvejrsdag kiggede du forbi...
Læg gerne en kommentar, så bliver jeg så glad :)