lørdag den 1. februar 2014

Alt Om Håndarbejde Messen 2014

Jeg var er smut forbi AOH-messen i Rødovre Hallen idag. Da vi bor i cykelafstand derfra blev jeg enig med mig selv om at springe på cyklen.

Det var rigtig hyggeligt på messen. Jeg havde hørt, fra sidste år, at der var rigtig meget garn - og ja, det var der også. Men der var bestemt også mange andre ting. 
Hvis man kun syr, og ikke syr patchwork, så gad jeg personligt ikke tage derover. Jeg hækler en smule og vil rigtig gerne lære at hakke - så tænkte det var en oplagt mulighed. Og lidt dejlig krea-dims kan man jo aldrig sige nej til. Jeg nød at kigge på garn, stof og ikke mindst en masse dims.

Det passede mig egentlig meget godt at være afsted selv, det havde helt sikkert også været dejligt at følges med nogen. Det at jeg var bare mig, gjorde også at det foregik i mit tempo og jeg kiggede på det jeg havde lyst til. Jeg gik hallen rundt mange gange og sugede til mig af inspiration og kreativ karma. 
Undervejs stødte jeg på både Simone, Lisbet og Gitte - det var skønt lige at sige hej. 

Jeg kommer heller ikke tomhændet derfra ;)

#1: Hækle-kit til iPad cover med moustache i popcornsmasker fra Lutter Idyl // #2: Knit Pro hakkenål i str 4 og 7 plus en wire fra hakkenaalen.dk // #3: Spoler til symaskinen fra sy.dk // #4: Neon akvarel, stempeludskærer sæt, Viskelæder og krympeplast i sort, hvid og clear fra Butik Flittig //

Skønne sager og jeg glæder mig til af kigge nærmere på det. 
Hvis der er nogen en derude har en clovernål i str 4,5 som de ikke bruger - må du da gerne sige til... 

Er der andre der var forbi messen eller skal forbi imorgen? Og hvad synes du om messen?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Som et solstref på en regnvejrsdag kiggede du forbi...
Læg gerne en kommentar, så bliver jeg så glad :)