fredag den 28. september 2012

Alternativ familieudflugt

Ja, ungdommen nu til dags. Tsk tsk ;)
I går aftes tog vi på udflugt, en meget lang en af slagsen.

Baby M blev pakket godt ned i barnevognen, i sovepose med hue og vanter og så tog vi afsted.

Og hvor gik turen hen?
Jo den gik til nærmeste 3butik hvor vi stod og glanede i (hold nu fast) lidt over 6 timer!
Og hvad fik vi ud af det...?

... iPhone 5 <3

Vi var fremme ca 20.15, humøret var højt og optimismen stor.
Kl. 22.00 kom medarbejderne ud i delte sedler ud til dem der var sikret en iPhone 5 - yes! Nu stod vi der ikke bare for ingen ting. Regnen kom og gik og mine fødder blev mere og mere kolde. Kl. 00.01 NU ER DET NU!
Øhm, systemet gik ned... Banden og svovlen, kommer det som en overraskelse at folk skal købe telefonen nu de lancerer den? Åbenbart.

Det hele blev tragisk komisk. Udbetalingen var 1 kr - altså som i EN KRONE, 2 50 ØRER... Kassesystemet var nede. Oh my fucking god.
Jeg foreslog at være "Big Spender". Jeg havde 40 kr i lommen - så giver kr sku en iPhone 5 til alle os 40 der er garanteret en telefon. Bum bum.
Men nej sådan fungerede det ikke...

Kl. 02.20 trådte vi ind i butikken. Kolde, våde, trætte, ondt i benene.
Jeg var glad for endelig at få min nye telefon, angst for at Baby M skulle vågne op midt i det hele og glædede mig til at komme hjem i seng.

Alt i alt blev vi i løbet af natten lidt rigere (eller fattigere):
2 iPhone 5 til moren og faren...
2 tænder til Baby M...

... Imorges var der dukket to små tænder op i undermunden.
Min lille dreng bliver stor!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Som et solstref på en regnvejrsdag kiggede du forbi...
Læg gerne en kommentar, så bliver jeg så glad :)