torsdag den 6. september 2012

Tour de Copenhagen

12 km, det var hvad det blev til idag.
Hold op hvor er jeg træt i mine små fusser, men Marvin nød turen i fulde drag. Vi startede med at vade afsted sammen med Arthur og hans mor til Stof2000 for at købe noget mønsterpapir. Var der igår for at købe det, men jeg kom hjem med en masse flot stof - og så kom jeg i tanke om hvad det var jeg egentlig skulle have, doh!
Hvad laver i andre af ammehjerne-stunts?
Idag lykkedes det så at få købt mønsterpapiret så jeg forhåbentlig kan komme igang med Marvins nye barnevognspude imorgen. Derudover fik jeg købt noget lækkert babyfløjl og et mønster til overalls, så mon ikke de også dukker op på bloggen en af de nærmeste dage.
Mens vi var i stofbutikken ringede farmand, han havde fået fri fra skole (1. skoledag efter sommerferien, wuhuu) og han kom og mødte os der. Så gik vi videre ind til Rådhuspladsen, spiste på Jensens og herefter en tur rundt om Tivoli. Vi skulle lige have tiden til at passe med at hele familien skulle til kiropraktor kl. 17.30 - det var godt nok skønt. Alt ser bare fint ud med Marvin, det ser bedre ud med mig og Jonas blev også lige knækket igennem. Så gik turen hjemad, men da det begyndte at smådryppe hoppede Marvin og jeg på bussen. Så gad vi ikke gå mere idag...

Min krea to-do list:
- Lave Marvins barnevognskæde færdig (jeg hæklede dyrene mens jeg var gravid, og de mangler faktisk bare at komme på en snor).
- Hækle Marvins store flodhest færdig (jeg har været igang siden Marvin blev født, pt. ligger flodhesten i kælderen og hygger sig - måske den skulle op igen?).
- Sy barnevognspude.
- Sy overalls.
- Sy tullebukser med rib.
- Lave lækre chokoladedyppere til varm kakao.
- Sy nogle finurlinger i forskellige stoffer.

Er der forslag til andre projekter?
"Orh hvaaad!?"

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Som et solstref på en regnvejrsdag kiggede du forbi...
Læg gerne en kommentar, så bliver jeg så glad :)