mandag den 3. september 2012

Den nattesøvn, den nattesøvn

Hvor er du?
Hvor blev min lille dreng af der sov 8-10 timer hver nat i 2 måneder?
Han er væk - i stedet har jeg en dreng der den sidste næsten halvanden måned er vågnet mellem 4-20 gange om natten (ja, 20 gange - og det er vel at mærke fra jeg går i seng ved en 23.00-tiden, jesus christ).
Han er billigt til salg, hvert fald semi-billig, og måske extra billigt lige på det tidspunkt om natten hvor hjernen virkelig kobler fra og jeg er som en zombie der bevæger sig med elefanttunge skridt. Først slæææber jeg mig ud af sengen og så går jeg i en zombieagtig tilstand ind på Marvins værelse, ind til hans seng. Dér ligger han så. Nogle enkelte gange små-pjevser han lidt og skal bare have sutten (jaja, han har lært det nu, endeligt!), men de fleste gange virker det som om han bare tudbrøler. Gad vide hvad der plager ham?
Jeg havde håbet grød og mos ville gøre en forskel, men nej. Mos er et hit og grød har været et no-go. Vi har endelig fået grøn lys fra sundhedsplejersken til at give ham noget normalt modermælkserstatning, i stedet for det forfærdeligt smagende Nutramigen (Som nu vi er igang med brokkeriet, koster 220 kr for én bøtte!). Men nå, grød med almindelig modermælkerstatning, var dog en større succes, men stadig ikke det bedste.
Vi er trappet op til 2 gange grød/mos om dagen, men stadig ingen forskel i nattesøvnen.
I forgårs da Jonas var på arbejde var jeg oppe ved Marvin 16 gange (fucking 16 gange!), nøjh hvor havde jeg ondt af mig selv.
"Det er en fase, det er bare en fase, det er bare en fase, det er bare en fase..." - hvis jeg siger det nok gange, gør det så en forskel?

Men han er jo så sød... Især når han sover... ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Som et solstref på en regnvejrsdag kiggede du forbi...
Læg gerne en kommentar, så bliver jeg så glad :)