mandag den 4. februar 2013

1, 2, 3...

Jeg får travlt...
Oveni alle de projekter jeg havde sat mig for at afslutte inden weekenden, så blev der tilføjet nye (ufrivillige) projekter til listen (en liste som i forvejen er lang).

Ikke mindre en 3 kurser skal jeg tage inden jeg kan starte i min praktik på mandag. Nå ja, velkommen tilbage på studiet!
Jeg har tudet, bandet og svovlet over den studiestart idag. Det er absolut ikke sådan jeg havde forestillet mig mit come back skulle være. Øv!

Det hele startede med min velkomstmail fra Hvidovre Hospital hvor jeg skal i praktik. Det første jeg hæftede mig ved var vejlederen. Det var ikke dén vejleder jeg havde regnet med. Øv!
Længere nede står der "Du bedes medbringe bevis for gennemført kursus i hygiejne, kursus i basal hjerte- og lungeredning og brandkursus".
Tak for kaffe - hverken hygiejne- eller brandkursus har tidligere været et krav på min "årgang", men det er det på min nye årgang. Øv.
Og ja, mit førstehjælpskursus er udløbet.

Jeg ved ikke hvordan jeg skal nå de (skide) 3 kurser inden mandag morgen kl 8.00.
Jeg har ikke tidligere skulle fremvise førstehjælpsbeviset, men de retningslinjer er åbenbart ændret.

Fik jeg sagt jeg også har fødselsdag på fredag? Får gæster hele weekenden? Skal nå en milliard andre ting?

Lige nu kører der en sang igen og igen i mit hovede:

... Jeg har trukket nitten,
trådt i lort,
samlet den op og bidt i den...
Det er nitten...
Når jeg prøver på at gi' den
videre
til anden idiot får
jeg den lige tilbage i hovedet igen...
NITTEN...

2 kommentarer:

  1. Åhr det lyder virkelig træls!! Kan godt forstå du synes det er uoverskueligt... Kan det overhovedet lade sig gøre at nå det inden? Det bliver ihvertfald ikke ligefrem i weekenden du får tid! Er Marvin ikke stadig syg?

    Du har vidst trukket nitten...;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg skal have ringet til skolen imorgen ang førstehjælp. Der skulle gerne være en dukke jeg kan vise det på - og så få det godkendt. Problemet er jeg selv skal booke dukken, men der står den er "spærret" (hvad det så betyder) i den her uge :/
      De to andre kurser kræver at jeg får læst noget materiale og tager en test i det. Det kan jeg gøre online, men ja M er stadig syg. Eller nu tror vi det er tænderne der driller. Penicilinen har heldigvis hjulpet på hosteriet og vejrtrækningen.

      ... for jeg har trukket nitten, tralalalala... ;)

      Slet

Som et solstref på en regnvejrsdag kiggede du forbi...
Læg gerne en kommentar, så bliver jeg så glad :)