torsdag den 7. februar 2013

Byt en lap - Update #6

Så er der i alt kommet 5 pakker mere med lapper til mig, og det begynder så småt at lakke mod enden med pakker.
Jeg glæder mig til at modtage de sidste :D

#Helle Malene - Glade Tanker
Yndlingslapperne er den øverste og lappen ude til højre. 


#Sara - Bournonville
Yndlingslappen er helt klart sommerfuglelappen i midten :)


#Lise - Savværksvej
Her er yndlingslappen den brune lap ude til højre.


Yndlingslappen her er den i midten på en delt 1. plads sammen med lappen forneden.


#Louise - Holme Handmade
Yndlingslappen er midter-lappen og så synes jeg også den til venstre og den nederste er ret så fine.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Som et solstref på en regnvejrsdag kiggede du forbi...
Læg gerne en kommentar, så bliver jeg så glad :)