søndag den 24. februar 2013

Fødselsdag, kagebuffet og fastelavn

Jeg har snydt jer!

Ja, altså snydt jeg for billeder af den overlækre kagebuffet ;)

Den 8. februar fyldte jeg 25 år, mens min mand fyldte 25 i slutningen af januar - og det skulle fejres.

Der var kagebuffet med alverdens kager og MUMS hvor var det bare lækkert.
Er det noget jeg skal finde nogle opskrifter på?

Kagebuffetten fra den ene side....


Kagebuffeten fra den anden side...


Drømmekage


Citronmåne med citronglassur og tørret, revet citronskal som fyld.


Flødebolle cupcakes. 
Består af en chokoladecupcake som bund og guf overtrækket med chokolade på toppen. 


Musik-tema kage lavet af Fie-Louise
Kagen består af chokoladebunde med tobleronecreme og skovbær/hyldeblomst-mousse. Den var SUPER lækker!


Cupcakes med banan/chokolade og chokolade frosting


Hjemmelavede flødeboller med marcipanbund


Første gang jeg leger med fondant på cupcakes - er ret stolt af resultatet. Min mor og jeg hyggede med at pynte cupcakes, dejligt med lidt mor-datter-hygge.


Og så til fastelavns out-fittet (jaja, bedre sent end aldrig)... jeg har fuldstændig glemt at flashe det og havde helt undret mig over der slet ikke var nogen der havde kommenteret hans kostume, haha.

Marvins kostume inden det kom på, det blev ikke helt som forventet. Men med en masse sygdom op til fastelavn, så var tiden ikke lige til mere. Men lækker var han anyways ;)


Marvin blev kattedronning hos børnepasseren, han var SÅ stolt af sin flotte krone...


En lille fastelavnsdreng, der sagde tillykke med fødselsdagen til sin moooar <3

4 kommentarer:

  1. Yay! Even if it´s very late - Happy Birthday!!!! And such amazing cakes!!! And the cutest little custome! :) xo

    SvarSlet
  2. Muuuuuuuums sikke nogle lækre kager! Uha jeg kunne godt spise mig igennem allesammen ;)

    Hvor er Marvin dog bare skøn med sit fastelavns kostume på! :D

    SvarSlet
  3. The boy is so nice! And I love cakes.

    SvarSlet
  4. Er du sikker på at det er lovligt at bage så mange lækre kager på en gang (hi hi)
    KH Signe

    SvarSlet

Som et solstref på en regnvejrsdag kiggede du forbi...
Læg gerne en kommentar, så bliver jeg så glad :)