mandag den 4. februar 2013

Én gang til...

Marvin har fået feber igen :(
Det lille pus bliver bare ved med at være syg.
Indtil videre er vi oppe på at han over 3 uger (de to sidste uger og den vi lige er gået ind i) når max at være hos børnepasseren 5 dage. Det er vel at mærke hvis feberen forsvinder idag igen, det tror jeg dog ikke den har tænkt sig.
Håber snart han er frisk igen!
Jonas er startet på kandidaten idag og jeg starter på mandag (har fået merit for denne uges undervisning - heldigvis!).

Efter opstart af penicilin for lungebetændelse var det begyndt at gå fremad. Weekenden har været feberfri, men imorges er han vågnet med feber igen og er rigtig pylret. Øv :(

... Alt den sygdom betyder også at jeg ikke har nået at flashe alle mine lapper og at jeg har rigtig mange kreaprojekter der halter (fx rombetæppet). Dog er der også et par der er afsluttet.

I kan se frem til: Billeder af vores nye sofa lavet af paller, flotte puder syet dertil og Marvins fastelavnskostume.

For nu vil jeg vente på at komme igennem til lægen mens vi ser Disney Channel Junior (ja, det er eneste beskæftigelse hvor drengen ikke pylrer eller græder)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Som et solstref på en regnvejrsdag kiggede du forbi...
Læg gerne en kommentar, så bliver jeg så glad :)