søndag den 24. februar 2013

Stressligheder

Kan man kalde det det?

Om ikke andet beskriver det vidst meget godt min mentale tilstand lige pt. Og hvordan jeg har tid til at skrive her ved jeg ikke - men nu tager jeg mig tiden.

Imorgen skal jeg afholde en Workshop i praktikken omkring hoften - det er en meget åben opgave, hvilket jeg har det extremt svært med. Jeg er SÅ dårlig til at håndterer en åben opgave - jeg ved ikke hvad der forventes, jeg sætter "standarden", jeg er den første i rækken med workshop'er, jeg er den "nye på holdet" og vil gerne leve op til de forventninger der end måtte være, jeg vil gerne være en del af flokken - hold op hvor er det svært.
Og der er ingen tvivl om at jeg får kørt mig selv ud hvor det ikke er meningen jeg skal køres ud.

Udover det er der også en skriftlig opgave der skal afleveres onsdag. Jeg får først de sidste ting på plads til opgaven tirsdag og ja, jeg når ikke at være mor som jeg gerne vil det før efter den opgave er afleveret. Jeg skal (ligesom hele weekenden her) sidde med hovedet begravet i computeren.

Det skal ud af verdenen! Kom nu for filan! Jeg vil gerne være Marvins mor, jeg vil gerne være min mands kone og jeg vil gerne være fysioterapeutstuderende.
Lige nu hænger det bare slet ikke samme - mon det nogensinde kommer til det?


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Som et solstref på en regnvejrsdag kiggede du forbi...
Læg gerne en kommentar, så bliver jeg så glad :)