fredag den 29. marts 2013

Dagens krea-sysler

Vi skulle have haft besøg af Marvins granfætter og grankusine (tror jeg det bliver, er ikke helt sikker, hæhæ) + forældrene.
Men pga sygdom blev vi desværre nødt til at aflyse, og rykke det til en anden god gang.
Jeg fik beskeden midt i den store kagebagning. Min plan var en enkelt kage til familie påskefrokosten igår og så en lille kage til den fødselsdag vi skulle have holdt idag med granfætteren og grankusinen. Så stod jeg der og tænkte "hmm, bundene er lavet og mousse plus creme er også lavet".
Det resulterede i en MEGET stor påskekage. Hvad synes i? Det er mit andet rigtige forsøg på en fondantkage...
(Det lykkes mig ikke at smøre den ordenligt op. Dels ville fyldet ikke som jeg ville og dels havde jeg ikke fået lavet nok frosting, men se bort fra det, hehe).

Idag var jo så en hel fridag. Jonas skriver eksamensopgave, men jeg havde intet på programmet. Meget underlig følelse ;)
Jeg startede med at få ryddet op i køkkenet efter kagebageriet, Jesus Christ det rodede!
Derefter fandt jeg nogle krea-sysler og bestillinger frem og fik kreeret 2 savlebandanas, 4 suttesnore og 2 sanseterninger. Jeg skulle også lave en spisesmæk, men løb tør for bånd.
Dejligt at få lidt ud af fridagen :)

Hvad har jeres dag stået på?







2 kommentarer:

  1. Hvor er det bare blevet en rigtig flot påskekage. Og ja, efter sådan et kagebageri + pyntning, så ligner ens køkken noget der er løgn...!
    Fine ting du har syet, du har dæleme været flittig!
    God påske.

    Kh. Linette

    SvarSlet
  2. Du er da bare for sej til det kage pynt :-) men det er da trist at de måtte aflyse så sent. Sygdom er noget en vis person har skabt i vrede. :-(

    SvarSlet

Som et solstref på en regnvejrsdag kiggede du forbi...
Læg gerne en kommentar, så bliver jeg så glad :)