søndag den 24. marts 2013

Vinder af give away

Vinderen af det søde fødselsdagstog fra Blå Elefant blev

Tina med bloggen Stjernestøv

Vinderen blev trukket via random.org og så var det bare for mig at tælle derned af.

Det blev lod nr 14, som var Tinas...

Tillykke herfra!

Send mig en mail med din adresse til
jeans-finurligheder@hotmail.com


(Obs! Hører jeg ikke fra vinderen inden for 7 dage, trækkes en ny) 


Derudover kan jeg da lige hurtigt fortælle, at vi fik holdt en fin fødselsdag for Marvin, til trods for drengen har haft næsten 40 i feber siden torsdag og weekenden over. Sikke en tilstand at fejre sin 1 års fødselsdag i.
Jeg er igang med at beherske finde de bedste billeder til et indlæg om fødselsdagsfesten ;) 

1 kommentar:

  1. Dejligt at tjekke nettet efter en hård dags arbejde med ombygning og så se man er den heldige vinder <3

    SvarSlet

Som et solstref på en regnvejrsdag kiggede du forbi...
Læg gerne en kommentar, så bliver jeg så glad :)