tirsdag den 11. juni 2013

Marvins store væg #4


Det har stået lidt stille med vægmaleriet - men nu er der godt gang i det igen. Jeg tænkte derfor det var tid til en lille billedupdate:


Jeg var så uheldig at blive kørt ned/ ind i af en anden cykel på vej på arbejde i torsdags. Brugte ikke mindre end 6 timer på skadestuen og kom hjem et par krykker rigere. Der er heldigvis ikke brækket noget, men fin klemt min fod noget så grusomt da jeg "legede" kludder mutter med cykelstellet. 
Det var en cyklist, der cyklede foran mig, som ud af det blå drejede til venstre - så hun kørte direkte ind i mit forhjul. Hun så aller en ski'. 
... Og så cyklede hun bare videre. Møgso (undskyld mit franske). 

Håber hun vinder i lotto... Og taber kuponen!

Men nå. Jeg er okay, lidt forslået, men trods alt skete der ikke mere. 
Det piner mig bare at jeg var fuldstændig uden skyld i det, og alligevel skal jeg straffes nu. Det værste er at jeg ikke kan løfte Marvin. Kan ikke tage vare på ham alene. Er afhængig af min mand til alt der har med Marvin at gøre. Øv!
Håber snart jeg er fit for fight igen...

3 kommentarer:

  1. Den bliver bare SÅ god, den væg! Jeg er bare vildt imponeret, jeg har hverken evnerne eller tålmodigheden til det.
    Hold nu op en dum k*****, som min mand siger "Må hendes røv klø, og hendes arme blive for korte!" Jeg håber snart at du bliver helt klar igen, der er ikke noget der er værre end når man er afhængig af andre.

    SvarSlet
  2. Hold kæft, hvor er det bare flot! Ville ønske jeg selv turde noget lignende... tegner du i frihånd? elller?

    Og der er fandme alt for mange, som ikke ser sig for i trafikken (ISÆR cyklister). Jeg cykler selv en del, og jeg oplever ofte at andre ikke for kigget ordentligt inden de overhaler/drejer og lign. Håber du snart er på toppen igen :)

    SvarSlet
  3. elsker, elsker, elsker og elsker at elske den væg... Skøn kreativitet :D

    SvarSlet

Som et solstref på en regnvejrsdag kiggede du forbi...
Læg gerne en kommentar, så bliver jeg så glad :)