torsdag den 13. juni 2013

Viskestykkeholdere

Idag har jeg fået kreeret nogle holdere til alle vores viskestykker.
For nogle måneder siden var jeg så heldig at få fat i en masse lækre Anne Black knager til lagersalg. 

En del af dem er blevet skruet op i vores gang, i stedet for en knagerække:


De tre sidste er blevet skruet fast på skabslågen af vores høje skab. De har hægt der noget tid efterhånden, men jeg har bare ikke fået dem brugt - alle hankene på viskestykkerne var for små. 

Med de sidste clips til suttesnore jeg har fået leveret, var der også røget et par stykker med der var for små. De passer perfekt til de her nye holdere - så kan man tage dem af og på. Og så er jeg fri for at sy nye hanke i alt. Win/win. 
I samme omgang måtte jeg lige afprøve nogle af broderifunktionerne på min (nye) symaskine. 

Hvad synes i?

3 kommentarer:

  1. Nej, hvor er det smart! Jeg drømmer jo stadig om Muuto Dots til køkkenet - måske det var løsningen? Hvor er de fra? :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Viskestykkeholderne? Hjemmesyet :)
      Eller knagerne? Anne Black :)
      Og tak!

      Slet
  2. genial ide med pyntet på viskestykkerne, overvejer at gøre det når jeg nu alligevel skal have købt nye.

    og fedt du sætter en frisk farve på dem også med stroppen.

    SvarSlet

Som et solstref på en regnvejrsdag kiggede du forbi...
Læg gerne en kommentar, så bliver jeg så glad :)