onsdag den 19. juni 2013

Tålmodighed versus Overlocker

Jeg har fået denne gode gamle overlocker, ja faktisk er det et par måneder siden, jeg har bare ikke rigtig magtet at skulle sætte mig ind i den. Men hey, hvor svært kan det være?

Det gik nu meget fint... Altså "gik" som i datid. For den ene tråd sprang. Nu skal jeg ellers love for at min tålmodighed blev sat på prøve og er det stadig. Jeg har nemlig stadig ikke fundet ud af at tråde den overlocker... Suk...

Marvin må affinde sig med kun et bukseben i sine shorts...


3 kommentarer:

  1. hvilken overlocker er det? den trådning minder meget om den som jeg har lånt.. måske en lidt nyere udgave.. men....

    Skriv lige hvilke mærke og model nummer

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er en Eva Royal 1234DF - jeg har fået den trådet nu. Men jeg har problemer med den ene undertråd konstant springer. Har prøvet at løsne spændingen :/

      Slet
  2. Jeg er ikke den største haj i overlocker da jeg kun låner en.. men har du husket at tråden skal nedenunder de "nåle" hvor undertrådene kører i? altså når du har trådet den forreste "nål" så skal tråden under den bagerste "nål" og bagud.

    jeg havde nemlig glemt det og så sprang min tråd konstant

    SvarSlet

Som et solstref på en regnvejrsdag kiggede du forbi...
Læg gerne en kommentar, så bliver jeg så glad :)