tirsdag den 27. august 2013

1. skoledag

Ja altså for moren - Marvin venter lige et par år endnu...

Det gik ikke helt som jeg havde håbet. Jeg har været rigtig nervøs og ikke helt vidst hvilket ben jeg skulle stå på. Opfandt også alverdens ting jeg måtte fejle, så jeg ikke kunne tage afsted imorges. Men afsted kom jeg... Og endda på cykel. 
Dagen startede lidt dårligt med en dreng der vågnede alt for tidlig og stadig var mega træt, men absolut ikke ville sove. 
Min cykel var halvflad og ret irriterende at cykle på. 
Derefter var der "lige pludselig" metrobyggeri, ikke bare sådan den næste uge, men frem til 2018 - så jeg måtte finde en anden vej hen til skolen end den jeg plejede at cykle. Plejede, som i dengang for 2 år, inden jeg var højgravid og ikke magtede cyklen mere. 
8.13 parkerede jeg cyklen. 8.15 startede min forelæsning, i den anden ende af campus. 


Jeg kommer ind i en forelæsningssal og sjældent har jeg følt mig så lille. Følte elevatorblikkene mens jeg spejdede omkring. Er der mon én jeg kender? Jeg fandt min praktik-makker oppe på bagerste række og gik i den retning. Puha, ikke helt alene. Men gad vide hvem af de 100 mennesker der egentlig går i min klasse? 
Efter 4 timers forelæsning var der 4 timers gruppearbejde. Folk begyndte at tage hjem. Men hvem var min klasse? Jeg blev hurtigt præsenteret for omkring 8 fra min nye klasse. Der var snak om at tage ned og købe bøger. 
Følte mig malplaceret...
... Tog hjem...

Har siddet og lavet "gruppearbejde" med mig selv. Ikke så fedt, og jeg håber dagen imorgen bliver bedre. 

Imorgen står den på klasseundervisning - mon ikke jeg lærer min klasse lidt at kende der?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Som et solstref på en regnvejrsdag kiggede du forbi...
Læg gerne en kommentar, så bliver jeg så glad :)