onsdag den 28. august 2013

Retro soveænder

I dag er jeg blevet færdig med soveanden til vinderen af min give away for lidt tid siden. 

Den bliver sendt afsted til en, forhåbentlig, glad lille pige imorgen. 


Jeg blev uheldigvis ramt af madforgiftning mandag aften/nat/tirsdag morgen/middag/eftermiddag og har siden da, brugt tiden på at blive frisk. Sikke en god start på studiet, not.
Jeg har ikke kunne fokusere på at læse, så derfor har jeg syet disse to soveænder som er til salg. De koster 250 kr inkl porto pr stk. Hvis du er interesseret så smid en kommentar her på bloggen eller send mig en mail på jeans-finurligheder@hotmail.com. 



Marvin har selv en retro soveand og den er et hit når der skal puttes. Han sover med den hver nat <3


Nu vil jeg gå i seng og lade op til en skoledag imorgen...



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Som et solstref på en regnvejrsdag kiggede du forbi...
Læg gerne en kommentar, så bliver jeg så glad :)