søndag den 4. august 2013

And the winner is...



Fru Fischer :)
Der kommer et link til din blog når jeg er hjemme ved en computer igen ;)

Send mig en mail på jeans-finurligheder@hotmail.com med din adresse og om soveanden er til en heldig dreng eller pige - så vender jeg tilbage med lidt stofideer når vi er hjemme fra ferie...

^^Ferie, er også grunden til jeg helt har glemt at trække en vinder - jeg håber i overlever ;)

(Der trækkes en ny vinder, hvis jeg ikke hører fra vinderen indenfor de næste 7 dage)

Tak fordi i alle ville være med!
Jeg regner med der snart kommer en anden lækker give-away på bloggen. Jeg skal bare lige finde på hvad det skal være ;) Evt en lille krea-pakke?

1 kommentar:

Som et solstref på en regnvejrsdag kiggede du forbi...
Læg gerne en kommentar, så bliver jeg så glad :)