onsdag den 23. april 2014

Update på det virkelige liv

Back to reality.... 
Det var hårdt men fedt at være afsted. Jeg var så træt da jeg kom hjem, men alt i alt havde jeg en god dag. Hvis da ikke lige var for den pokkers forkølelse der desværre har tacklet mig totalt. 

Dagen igår var første gang i, ja jeg ved ikke hvor lang tid, væggeuret ringede kl 6.00. 
Op i bad, smøre madpakke, pakke taske, ud af døren, afsted med bussen.
Møde en masse nye medstuderende, heldigvis kender jeg jo stedet og den information vi skulle have. På den måde følte jeg ikke sådan et "information overload". 



Da jeg kom hjem havde forkølelsen tacklet mig, og imorges var det kun blevet værre. 
Jeg har en sygedag idag. Ikke en skide god start, men en nødvendighed. Jeg hoster, snotter og nyser. Puha. Sikke en omgang, håber jeg er friskere imorgen. 


2 kommentarer:

Som et solstref på en regnvejrsdag kiggede du forbi...
Læg gerne en kommentar, så bliver jeg så glad :)