torsdag den 31. januar 2013

Byt en lap - Update #4

Jeg har nu modtaget alle disse skønne lapper :)
Det var jo en hel fest at åbne postkassen: "Neeeej, et brev til mig, nej dog, et brev mere til mig... Jamen dog... Den og den og den og den er jo også til mig" ;)

Allerede nu tænker jeg over hvordan hulen jeg lige skal få dem alle til at passe sammen.

Hvad skal bagsiden være?

Hvad skal kanten være?

#Dina - Krea-mutti
Jeg er særlig vild med den limegrønne/gule blomster lap. Det er nogle herlige farver!


#Vera - Made By Vera
Jeg kan rigtig godt lide marimekko-lappen med de røde/lyserøde blomster. Det er ikke en farve jeg "normalt" har i mit sortiment da jeg jo plejer at sy ting til min søn. Fantastisk med lidt "anderledes".



Igen falder jeg jo pladask for den med flest stærke farver. Min yndlingslap er helt klart den blå/grøn blomstrede.


Jeg må allerede indrømme, at da jeg læste indlægget på Lindas blog omkring at hendes lapper var klippet og klar - ja så håååbede jeg på at der ville dukke en lap med får op hos mig. Og det gjorde der - det er min yndlings!
Hvor er lappen med byggemaskiner mon fra?


#Laila - Hyggemor
Min yndlingslap i dette "kuld" må være den gule lap med uglerne - den er da lige til at blive i godt humør over. Igen er der masser af farver over feltet.


#Emilie - Håndlavet karma
Lapperne her er nogle der virkelig kan udfordre mig - misforstå mig ikke - jeg synes de er super retro fede, men er total ude af min "comfort zone". Yndlingslappen i dette "kuld" er lappen i midten, jeg tror det er de stærke kontraster der gør udfaldet.
Jeg begynder at drømme mere og mere om at få lidt retrostoffer på mit stoflager, men jeg har bare ikke rigtig pladsen. Mon jeg kan få styret mine lyster her i bloglegen? ;)


#Ketty - Kettys blog
Farvestråelende lapper - lige stof jeg selv ville have valgt, ret sjovt :) Især lappen med de mange bobler oven i hinanden synes jeg er helt fatastisk. 


#Jeanet - Bodilsens verden
I dette kuld lapper er det lappen øverst i venstre hjørne der er min yndlings. En herlig blomstret uglelap. 
Det er sjovt at se hvor forskellige alle lapperne er!
Og så kan jeg ikke blive enig med mig selvom hvad motivet på den nederst til højre er. Set fra den ene side (på hovedet-agtigt i forhold til dette billede) kan det ligne en fugl med lilla næb og et eller andet i hånden. Ser man det fra den anden side ligner det lidt en pige fra out of space med hjelmagtige briller og en enkelt ørering i venstre øre. Hvad ser du?


#Ellen - En af dagene
Her er min yndlings uden tvivl lappen med æblerne, hvor der så lige pludelig er en orm i det ene :) Det er nogle skønne (primært) børnemotivslapper - jeg synes der er herlige. Peter Plys har også bare en helt speciel plads i mit hjerte.

2 kommentarer:

  1. Godt at se at de er kommet frem. Så var det heldigt at du fik den pakke med får og drengeting. Den grønne med gravemaskiner er noget jeg købte fra et år siden. I en biks i silkeborg eller århus :-)

    SvarSlet
  2. se den med får stod også ret højt på min ønskeliste og wii, den dukkede også op her hjemme.

    Men ja det bliver nogle finurlige tæpper der kommer ud af det. :D

    Personligt er jeg også helt tosset med den grønne, men den bliver toppet af den lilla udgave, men det er man nok heller ikk i tvivl om når man kender min blog. hehe

    SvarSlet

Som et solstref på en regnvejrsdag kiggede du forbi...
Læg gerne en kommentar, så bliver jeg så glad :)