torsdag den 10. januar 2013

Mød Mr. Joseph

Han er familiens nye kagerulle ;)
Jeg fik denne skønne JosephJoseph kagerulle i julegave af min far - og den er så døbt mr. Joseph åbenbart...
Idag var første gang der var en anledning til at bruge den; Hjemmelavet pizza.

Den er skide smart, der er sådan nogle plastikdimser i enden der gør, at man kan udrulle sin dej præcis i 2, 6 eller 10 mm tykkelse. Det er ret smart.
Derudover passer det med at Mr. Joseph er lige så bred som vores bageplader, så jeg fik udrullet dejen i præcis størrelse i første forsøg.

Mr. Joseph in action:






1 kommentar:

  1. Den er baaare for smart, jeg tror jeg vil ønske mig sådan en, jeg har da heldigvis snart fødselsdag GG :)

    SvarSlet

Som et solstref på en regnvejrsdag kiggede du forbi...
Læg gerne en kommentar, så bliver jeg så glad :)