torsdag den 10. januar 2013

Så skal lapperne fordeles

Altså lapperne fra bloglegen.

Jeg har valgt en random lodtrækning, hvor jeg har fået hjælp af min assistent Marvin.

Alle 30 lapper har fået et nummer og Marvin har nøje udvalgt hvilket nummer hvem skulle have.

Først skulle vi vælge hvem der skulle have 1. nummer der blev trukket, hvem der skulle have 2. nummer der blev trukket osv.

Marvin valgte at vores "førstevælger" blev Frk Himmelblås Hemmeligheder.
Vi fik fordelt alle numrene og nu er Marvin blevet puttet - så kan mor pakke lapperne sammen.

Håber i bliver glade for dem, byttemakkere :)


Hvem skal jeg vælge, mor? 


Jeg tror det bliver Frk Himmelblås hemmeligheder

Og nu til numrene fra 1 til 30... Jeg trækker en af gangen...

Come on mor! Én af gangen! Ej, nu må jeg lige vise hvordan vi gør herhjemme!

... Og sådan blev fordelingen...


4 kommentarer:

  1. Sikke en god ide at fordele lapperne på og sikke en sød søn du har :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak :)
      Det var svært at beslutte sig for hvem der skulle have hvilke lapper, hehe. Så er det rart med en lille "assistent".
      Jeg har sendt lapper afsted idag, så håber de ankommer imorgen...

      Slet
  2. Sikke en sjov leg og genial måde, at få lavet et tæppe med nyt stof man ikke selv har! :D
    Fin blog du har her og super sød søn! Du er hermed tilføjet min bloglovin!

    SvarSlet
  3. Det er super godt du kan hjælpe mor. møs fra mormor <3 :)

    SvarSlet

Som et solstref på en regnvejrsdag kiggede du forbi...
Læg gerne en kommentar, så bliver jeg så glad :)