søndag den 26. januar 2014

En produktiv søndag

Der har været stille på bloggen - vi har været ramt af sygdom.
Mandag morgen blev M ringet hjem fra vuggestuen. Han havde høj feber, og sådan er det ellers fortsat hele ugen (!). Et styks pyllerdreng (og en far der var væk på konference mandag-tirsdag) - some one shoot me? Ej, vi kom igennem det, men feberen blev bare ved og ved og ved. Og så startede hosten, som også blev ved og ved (og stadig er der). Jeg har måtte aflyse alle planer i denne uge. Bla min psykologaftale, hvilket jeg synes er rigtig ærgerligt, især fordi jeg nok lige præcis havde ekstra brug for den snak oven på en uge med en morpylret dreng. 
I dag havde jeg nået min kvote af hvor meget pyller mit hovede kunne rumme på een uge. Jeg sendte M og farmand afsted på en tur - så jeg kunne få ro. 

Jeg valgte at koble 100% fra foran symaskinen og overlockeren. 
Faktisk har jeg fået mig en "ny" overlocker. Det er virkelig retro love så det batter. Hvad siger i så?
En go' gammel Bernina - efter hvad jeg har hørt, går man ikke galt i byen med dem - og indtil videre kan jeg kun være enig!

Det blev til 8 par bukser. 6 af dem skal videre som Rasmus Klump fastelavnstøj (send mig en mail hvis du også er interesseret i et par - de laves i str 1, 2 og 3 år). 
De sidste to par er freestylet mere eller mindre. De grå er alt for store men de grønne med dyrene sidder perfekt. Yay!


Og så gik den søndag vidst også...


3 kommentarer:

  1. Sikke produktiv du har været, er vild med rasmus klumo bukserne! :D
    Kan godt forstå du har brug for at koble af på den måde engang imellem, det lyder også som om det har været en hård uge.. jeg krydser fingre for, at denne uge bliver bedre - uden sygdom!

    SvarSlet
  2. Har du flere klump bukser i str 3 år ???

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja jeg har faktisk et par str 3 år liggende der er lige klar til afsendelse. De koster 135 kr inkl porto. Hvis du er interesseret må du gerne sende mig en mail på kontakt@jeansjeans.dk :) så finder vi ud af noget...

      Slet

Som et solstref på en regnvejrsdag kiggede du forbi...
Læg gerne en kommentar, så bliver jeg så glad :)