lørdag den 4. januar 2014

Lidt af julens gaver #1

Vi fejrede julen i Jylland hos min familie. Hele 10 dage blev det til med den friske jyske luft.




I dag lykkes det mig endelig at få byttet den sidste og nærmest eneste gave der skulle byttes. En af de to applicata stager jeg har fået af min far. 
Vidste i applicata stagerne kom med to forskellige slags toppe (der hvor man sætter lyset ned i)? Det vidste jeg ikke og tilsyneladende vidste ekspedienten det heller ikke. Jeg havde nemlig fået en med guld og en med sølv. Nu er den ene byttet så nu kan jeg nyde den største og mellemste stage - begge med sølv. 
Derudover fik jeg et lille Hay kaleidoscop fad, af den ene af mine to bedste veninder, der desværre var bulet - der var ikke flere gule tilbage - så jeg lagde lidt penge i og fik den skønne bronze lyseholder fra Hay. 
Jeg er helt forelsket i mine nye stager. 
Tror jeg sætter ekstra meget pris på det fordi det er nogle ting jeg aldrig selv ville bruge penge på når vi er 2 på SU - men jeg nyder at kigge på dem!



Af min mor og hendes mand fik vi en anden skøn gave. Penge der var mærket til årskort til zoo - en masse skønne oplevelser venter os! Det tager 15-20 min at komme til zoo hjemme fra os, så vi plejer at komme der ca en gang i ugen. 
Efter jeg har sagt mit arbejde op, har jeg bare ikke rigtig synes pengene til at forny årskortene var der. Så det er mega fedt!

Den bedste gave var fra Marvin... Men mere om den senere...

Hvad var din bedste gave?


4 kommentarer:

  1. Dejlige gaver du har fået. Min bedste gave må vidst være mit tæppe til sofaen og læderhandsker, som du også kan se på bloggen.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det tæppe er virkelig også fint!
      Håber du er kommet godt ind i det nye år <3

      Slet
  2. Skønne gaver og sikke et dejligt billede af din søn og dig. Sikke en flot cardigan:-)
    Min bedste gave må være de nye Cæover hæklenåle samt en skøøøøøøn kjole:-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak. Orh, jeg sværger også til Clover nålene - de er intet mindre end skønne!
      Cardiganen har jeg fået af Marvin til mors dag (han har god smag hva?).
      Den er købt på Zalando.dk :)

      Slet

Som et solstref på en regnvejrsdag kiggede du forbi...
Læg gerne en kommentar, så bliver jeg så glad :)