torsdag den 8. maj 2014

Benet der ikke rigtigt ville gå

Igår var Marvin til tjek hos en ortopæd læge. Jeg har i lang tid ikke kunne forstå Marvins gang bliver ved med at være så ujævn. Og nu er han begyndt at gå på hæle, gå skævt sidelæns og vil ikke rigtig gå op af trapperne med det ben der var brækket. 


Lægen gav mig ret i mine observationer og at sammenhængen med bruddet ikke umiddelbart gav nogen mening. En børne ortopæd mente det samme og bad om at få ham henvist til fysioterapi. 
En lettelse og alligevel ikke. 

Jeg havde frygtet og håbet at jeg bare var den forfærdelige Fys-mor der lægger mærke til alt. Og at jeg lagde for meget i de små ting. 

På mandag står den på fys + ortopæd besøg på hospitalet og så håber jeg på mere afklaring omkring ham. 
Er glad for min dreng får den hjælp han har brug for, men frustreret over at det er endnu en ting han skal igennem. 

Jeg ved nu at jeg kommer til at få for meget fravær i min praktik. Men altså, hvad skal jeg gøre? Det skal jo ikke gå ud over Marvin at der er en fraværsgrænse. 
Håber inderligt på, at skolen ikke er nogle røvhuller og rent faktisk kigger på at det er pga Marvin jeg ikke har været der og ikke bare sådan en typisk "fredags-snue". 

4 kommentarer:

  1. Det må være lidt frustrerende at alt det her er lige op til at du er startet op på skolen igen - Jeg håber virkelig det bedste for skønne lille Marvin

    SvarSlet
    Svar
    1. Spot on. Det er møg frustrerende og jeg er bare forvirret. Jeg er så glad for at være startet på studiet igen, men alligevel er det som om der hele tiden skal være ting der forsøger at hive mig ned i mit gamle hul.

      Slet
  2. Åh, jeg håber, at de finder ud af noget, så I kan få hverdagen tilbage!

    SvarSlet
  3. Øv hvor må det være hårdt med alt det i går igennem hele tiden. I er da også så uheldige! :(
    Kan du ikke ringe til skolen INDEN du får et højt fravær og forklare dem hvordan det står til? Så ved de det i det mindste allerede nu :)
    Jeg krydser fingre for at en fys kan hjælpe Marvins ben til at opføre sig ordentligt igen.. KYS! <3

    SvarSlet

Som et solstref på en regnvejrsdag kiggede du forbi...
Læg gerne en kommentar, så bliver jeg så glad :)