søndag den 11. maj 2014

Shopping... Like a boss

Billederne taler næsten for sig selv:


Marvin og jeg tog i Fields idag. Farmand trængte til lidt ro, og så er det bare nemmest og mest hyggeligt at tage på en lille tur. 

Han er simpelthen så sjov (nogle gange) at have med på shoppetur. Han sidder virkelig og slænger sig i klapvognen. Genre med benene oppe og en bolle i hånden. Og så sidder han ellers der og kommanderer: "Den der vej, mor", mens han peger i modsatte retning af hvad jeg går. 
Han har SÅ travlt med det hele. "Neeeej, mor. Se, den er bare rigtig, rigtig, rigtig flot". Øh ja, Marvin. Det er så en støvsuger... 

På vejen ud og hjem skal der vinkes (og råbes) af alle busser, metro, s-tog og almindelige tog. "Hej heeeeej tog - vi ses imorgen", "Hej heeeej tog, ha' en god dag, vi ses imorgen", "Hej Heeeej togmand, vi ses imorgen" og "Hej Heeeej bussemand, vi ses imorgen". 

Og lige netop ordet "bussemand" har Marvin spekuleret meget over i dag. Han vinker jo til togmanden. Og ham i bussen hedder jo selvfølgelig bussemanden i Marvins verden. Marvin kan dog slet ikke forstå hvordan bussemanden kan være i næsen også... 

Jeg fik shoppet lidt skønt til mig selv og regntøj + røjsere til Marvin. 

Jeg fik en sjov ring, Dior eyeliner og en oversize Hummel bluse. Yay! Til mig fra mig. 






1 kommentar:

  1. Lyder som en dejlig skønherlig tur ;0)

    Godt du kunne finde en god gave til dig selv :-P Jeg er sikker på den er meget værdsat

    SvarSlet

Som et solstref på en regnvejrsdag kiggede du forbi...
Læg gerne en kommentar, så bliver jeg så glad :)