mandag den 26. maj 2014

Sol = sommertøj

De sidste dages sol har sat krav til garderoben: SHORTS! 
Det er ikke noget der prægede Marvins garderobe så de sidste par dage har jeg gået og tænkt (igen og igen) "NU må jeg igang...".
Idag lykkes det så. 

Resultatet blev disse shorts som drengen selvfølgelig ikke gad prøve, så det kommer der billede af en anden dag. 


Når nu Marvin har rundet de to år, så er man jo lidt en stor dreng. Derfor har jeg prøvet at tone ned for babystilen og op for cool lille dreng. Er det lykkedes?

Derudover vil jeg gerne flashe de mærker jeg har til de ting jeg syr. Jeg har tidligere haft nogle der stod "finurligheder" på fra da bloggen hed "Jeans Finurligheder" - men jeg synes det var på tide med JeansJeans mærker til mine ting. Denne gang har jeg valgt sort baggrundsfarve og hvid skrift. Synes det er blevet ret så godt. 
Mærkerne er fra Ikast Etiket. 
I samme omgang som navnemærkerne, bestilte jeg også nogle strygemærker. Vi har indtil videre ikke skrevet navn i meget af Marvins tøj, men efterhånden er det blevet ofte Marvins tøj ikke lægger på hans plads i vuggestuen. Derfor tænkte jeg de her strygemærker var ret smarte. Det var forresten også mega nemt. Et mærke, bagepapir på, fuld skrue på strygejernet og så lige stryge i 15 sekunder. Det er altså nemt!
Jeg er spændt på holdbarheden, men det virker effektivt. 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Som et solstref på en regnvejrsdag kiggede du forbi...
Læg gerne en kommentar, så bliver jeg så glad :)